kjolen.

ännu en dag är avklarad,
började dagen med lite styrketräning på EGO med girlsen =)
sen bar det av till skolan för att ha svenska lektion, vi tittade på fortsättningen
på Förnuft och Känsla, där de även visade det konceptet som alla kvinnor vet om: att
män är svin =) haha.
resten av skoldagen, var oviktig massa prat om ljud o så men det kändes mest som en upprepning av
det vi fick höra i höstas.
sedan gick vi tre till ticket och kollade på resan som vi ska åka på om 10 dagar.......aahh, jag längtar.
jag vill bara bort härifrån.
efter det så gick jag o E och handlade något att äta, det blev dock något med sting i =P
sedan var jag på Florus, det var halvlamt.
även att jag tvingade iväg mig nyss på Friskis här i matfors, det var ett väldigt tråkigt pass. det var inte den vanliga instruktören som var där. =(

Imbum är söt =), han också

aja, nu ska jag sova.

aah, de spelar "never had a dream come true"- S club 7...NOSTALGI!!

fred och kärlek(till alla utom mig)
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0