hey!

har insett att jag bara skriver en massa deppiga saker här,
 så det tänkte jag ändra på.
idag vaknade jag, åt frukost, fick skjuts av mamma in till
EGO så jag kunde träna AFRO power dance. kan tillägga att det är
det roligaste jag har tränat på länge. sedan kom jag hem, fortsatte på det
jag började igår..har varit väldigt kreativ denna helg.
virkat ett par "tofflor" , i en cool design..om jag får säga det själv.
jobbat lite med projektarbetet har jag också, sytt ett par byxor av en kjol
och sedan en väst av syrrans byxor, hehe sorry.
blev ganska nöjd kan jag lägga till, tack och lov att jag har mamma som jag kan
ställa en massa frågor till.
måste bara säga att det var rätta låtar som gick vidare i melodifestivalen, idol-pojkan =)
svettas som en gnu, men jag antar att jag ska sova nu så jag kommer upp imorn. så jag kan sy =)
aja, shing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0