helgen

den sista helgen detta år har passerat..
i fredags, käkade vi middag på oscar jag valde kycklingen för den var ju så otroligt god sist vi åt där, en nu var den tillagad på ett annat sett, den var fylld med spenad och någon ost. lät ju jätte gott, men den var lite torr:P
men tillsammans med den råstekta potatisen och chilibearnés. + att jag fick sötpotatisgratäng för de hade blandat ihop beställningarna så jag fick vänta på min potatis. sedan så tänkte vi att vi skulle kanske ha lika tur som vi hade sist att få stanna där när diskoteket körde igång men det hade vi inte. så vi gick till Irish och satt där, jag och ZarahLinnea de ända där som var bara höga på livet, freakade out lite:P
sedan så, kom vi in på stadshuset efter några händelser..där vi dansade till stängning. helt underbart roligt =)
synd bara att man inte träffade så många som man känner.

lördagen, då kollade jag och ZarahLinnea in mellandagsrean i stan. detvar till en besvikelse för oss..vi gick in och ut i affärer utan att få fynda eller spendera något. det blev en kort visit, en intensiv.. ZL handlade en kofta och jag köpte två par högklackade skor, tänkte att jag ska lära mig att gå i dem och få lite bättre hållning, plus att det ser mycket bättre ut när man står på scen.
på kvällen myste jag med mamma, eller först kollade jag på American Dreamz med Elin..och sedan så skulle jag kolla på The Preachers Wife med mamma, men hon somnade självklart. åh, den filmen är så bra..musiken! åh, Whitney, vilken röst!
även att jag trodde att klockan var 00.30 när filmen var slut när den i självaverket var 03.05 =P

idag så vaknade jag sent, åkte med mamma, sarah, Gayan och amanda till ICA maxi där jag fyndade en massa...två helt underbara väskor!! Och jag träffade underbara Emelie,åh vad jag saknat henne. jag blev nästan tårögd när jag kramade om henne. hoppas vi verkligen hittar på något på onsdag. =)
sedan kom mormor hem från Dalarna, hon fick skjuts med min morbror och hans fru som hon hade besökt under julhelgen..så när de sedan kom till matfors bjöd vi dem på middag.
efter de hade gått. gick jag och elin till Sarah där jag nu är. vi kollade på min stora kärlek på trean, härligt budskap i den filmen. att det är verkligen insidan som räknas. men jag blev lite trött i början så jag tog mig ett snabb bad i badkaret här, jag skulle verkligen bara bada hela tiden om jag hade ett sådan på solvik. skit att det i villan har något fel med avloppet:P
aja, nu ska vi fick lite...jag ska sova över här. tycker det är så mysigt. Amanda är så fin, Åh vilken underbar varelse!

nu ska jag gå och hjälpa Sarah.


kärlek/Mariah



Kommentarer
ZL

"Freak out" :P

2007-12-31 @ 00:32:37
Maria

Skönt att höra från dig! Saknar dig grymligt mycket tösen! Snartnsart ses vi!
Puss och kram!

2007-12-31 @ 16:39:15
URL: http://hiddenpart.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0