woo

idag så vaknade jag tidigt,
var ute på en tidig morgonpromenad innan frukost.
sedan så efter frukosten så hade vi tro och liv, piano prov och sedan var
det lunch och jag åt alldeles för mycket igen:P
sedan så hade vi teoriprov och KÖR =)

efter det gick vi till afroovillan och jammade lite...sedan så var det middag, pannkaka
åt återigen för mycket så jag och Zarah tog oss en promenad, det skulle vara en liten en
men det blev till kåge och runt lite i kåge för vi hittade inte ica. men vi fick iallafall en lite lång promenad:P

aja, det var lite basicfakta som hänt under dagen.
alla här är jätte trevliga, jag trivs och har kul. mår bra!

galet vad ni är fina alla mina där hemma, miss u.

puss/MAriah


Kommentarer
Zarah

Fruktansvärt lång promenad!
Fast den blev inte så lång när man hade dig att umgås med. :)

2007-09-13 @ 22:20:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0