weei

nu har jag fixat internet på rummet så då kanske jag kommer att skriva mer.
tack vare min käre mor måste jag tillägga. <3 tack!
vädret här är helt otroligt, såå mysigt och vart o soligt.
idag hade cyklade vi till våra lärare och hade lite klass-mys där. man fick bada vattentunna och basta
om man ville, men jag kände inte för det. sedan grillade vi och spelade kubb och fotboll.
att cykla dit var galet jobbigt, jag trodde det bara var till kåge men det visade sig att det inte var det, det var längre oc den biten var väldigt backig och jobbig. mina benmuskler är nog inte så starka, cykelturen hem var nästa värre. fast då stannade vi till på ica i kåge och jag köpte mjölk och sprutgrädde inför helgen så jag kan dricka varm choklad=)
snart ska vi iväg till en i klassen som har en liten bondgård och mysa lite, är ganska trött men det blir nog roligt.
aja, nu ska jag fixa i ordning mig litegranna innan vi far. men jag kanske skriver mer sen när jag kommer hem om det inte blir för sent.

aja, puss!
/Mariah


Kommentarer
Anna

Hejsan sötnos!
Saknar dig och de andra tjejerna sjukt mycket :'( Men om några dagar så träffas vi ju igen, längtar! :) Vad härligt att ni har det bra där uppe och så. Vi hörs snygging!
Puss och kram

2007-08-26 @ 23:11:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0