hey, I love this!

hopp,
idag var det hur kul som helst. vi hade såkallad
prickensemble, alla fick testa på alla instrument hos tre olika
lärare. jag är helt förälskad i att spela elbas, det vill jag verkligen lära
mig mer av. AHH, det här året kommer bli galet. =)
sedan efter vi slutat så cyklad vi några girls till Kåge och handlade. det var två tandem cyklar
som fanns, jag testa på men jag palla det inte. jag är för kontrollerande så jag lita inte på min balans
eller någon annan. så jag fick ta den ensamma som fanns, vi kom tillbaka till solvik i tid till middagen.
efter det var det sportkväll här på internatet först spelade vi brännboll och sen var det innebandy. =)
så jag är galet mör nu. men det är skönt.

åh, alla är så sköna här. flummit, galet¨.åhh, jag bara älskar det =)

älskar er, puss/er Mariah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0