en sak.

jag kom underfund om en sak igår när jag skulle sova.
det blev ett dramatiskt försök till att somna.
jag tror jag har kommit på problemet jag har,
jag har många vänner, men ingen som riktigt är nära.
jag håller allt för mig själv, jag vill inte berätta.
men det är ju som jag vill leva, leva i nuet.
glädjas åt tillvaron och inte tänka på tråkigheter, men självklart så
hoppar de fram som några oönskade pop-up fönster när man minst anar det.
som i morse, jag vaknar och är på hur bra humör som helst. sedan på skolan när man
träffar massa skööna människor. men sedan bara av att sitta i ett klass rum får en att bli så
nedstämd att man blir så trött och less. aja, men ska ju inte klaga. det finns ju många som har
det svårare men också är det ju många som har desstå lättare. men livet ska ju inte vara lätt heller.
aja, tjo!
fred&kärlek(kärlek till de flesta)

puss, chill!

Love wasn't made for me, But I was made to love.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0