weeei

det som jag trodde var omöjligt har hänt, Mariah har hittat en vinterjacka! fatta vad nice, jag är helt förälskad i den. kom just hem efter att ha varit på Florus, ska snart iväg och träna även fast jag är piss-trött... men det är nog dags att komma tillbaka i form =)
hade typ en lektion på skolan idag, vi kollade efter kläder till Hamlet, inspelningen som vi ska ha imorn. det kommer nog bli en klassiker. pratade också en massa om att klassen ska lussa på olika företag, jag fattar inte hur luciadagen kommer att bli för mig ska lussa med klassen, skolan o spectra... det kommer att bli hel stressigt. undra om vetenskapsmännen tillåter och har kommit på ett sett att klona människor lagligt. skulle inte tro det, men jag antar att det kommer att gå ändå.

längtar till dagarna i sthlm som jag ska ha med anna o emelie, kolla på shushan på lucian. det kommer att bli super, bara vi får någonstans att sova.

ska iväg nu o byta kläder. hej så länge.

Fred & kärlek (kärlek till alla)

adjö


Kommentarer
Apan din

Hejsan! Asså jag kan ju kolla om ni kan få sova här, grejen är bara den att jag kommer inte vara hemmaså mycket med tanke på vad som ska fixas. Säg till om jag ska kolla med paranteserna. :)Längtar tills vi ses. Jag ska se till att vi hinner ses mycket i alla fall. :) Massvis med stora kramar /Shushan

2006-11-21 @ 23:39:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0