till alla som inte behöver läsa detta men kanske vill

Välkommen till min nya blogg

skaffade mig en blogg idag, det ska få vara min samtalspartner och min vän som jag ska skriva allt som
jag inte får ur mig för någon annan...

vaknade idag, väldigt trött och sliten. solen var framme och lyste mig i ansiktet, hoppades verkligen att det skulle bli en bra dag. åkte till skolan och hade prov, det gick så där fast jag blir jämt så förvirrad när folk börjar prata under provet... och självklart ska man få fet-ångest efteråt att man skrivit fel saker på fel ställen när alla pratar om provet. hoppade även över engelskan idag, den känns ganska meningslös eftersom läraren bara står och babblar för sig själv hela tiden och ingen lyssnar. får faktiskt lite dåligt samvete när jag tänker det, men jag hade en trevlig stund på stan med två positiva människor i mitt liv. Paj & Kakka, utan dom skulle det nog vara ganska tråkigt.

jag tänker mycket på sistånde, på en massa saker. jag har märkt att jag har blivit lite tillbaka dragen och slö, andra har det också och påpekar det vilket blir jobbigt i längden. det har varit några jobbiga månader de senaste, och jag har inte haft någon att dela alla mina tankar med även fast jag skulle ha velat. men jag skriver mer om det en annan gång.

nu ska pappa ha datorn, och jag ska iväg och träna.
ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0