sommar, sommar sommmar!

hello there standger!
det var ett tag sedan jag skrev här nu, ganska mycket har hänt.

skolan har slutat:det är väldigt skönt, jag behövde verkligen lov nu. spelade på studenten, Simply the best körde ju den förra året också men rektorn eller vem det var ville ha den igen. vi gjorde dock lite annorlunda på slutet, ida och jag slängde guld stjärnor lite nördigt med det var lite annorlunda också =)
på skolavslutningen satt några flickor och pojkar i klassen vid ån och käkade jordgubbar, jag käkade Solero.

sedan gick jag barfota till Västermalm där min käre bror tog studenten, det var helt hysteriskt där så mycket folk och alla höll upp skyltar så man såg inte ett piss, fick stå och vänta ett tag men sedan kom min brors klass(5 st). och när allt folk börjat skingra sig hittade vi varandra så familjen gratulerade honom. sedan åkte vi hem och fikade, sedan bar det av till Norrhassel där vi firade brors o hans flickväns student med mat och mer fika. 
 
vi var tvungna att åka tidigt för pappa skulle hem och jobba, mamma skjutsade mig in till stan till  ida där några tjejor i klassen och några andra hade grillat och skulle precis äta efterrätt, men jag passade hade ätit alldeles för mycket innan. hade ett roligt avslut på kvällen där mycket prat o skratt.

STHLM 12-14/6
åkte buss till sthlm för att hälsa på mina kusiner. bussresan tog 6 h, min bak var väldigt mör efter det. Jessi kom och mötte mig på cityterminalen, vädret var rena rama utländska värmen klibbigt och kvaft. vi gick till glasskiosken där mina andra kusse Taliban julle jobbade och blev bjudna på glass och vatten som verkligen behövdes. sedan gick vi lite på stan innan vi åkte hem till Boo. dagen efter hade vi vattenkrig och gjorde en massa annat, sedan på kvällen skulle vi åka in och fika på kafé men det blev att vi käkade på McDonalds(milkshake för min del med Sofia) sedan for vi hem och kollade på en film och fick besök av en jätte äcklig spindel, jag ,julle och Glenn höll på att skita ner oss men julia räddade oss. =)
sen på onsdagen när jag skulle åka hem hade min bussbokning blivit fel, för min buss gick inte förrens på torsdagen så jag ringde till min mor och hon förde över pengar för som tur var så gick det ett tåg som jag kunde ta så jag kom hem till Sundsvall igen. uttrycket som är inne i sthlm just nu verkar vara ; "Är du skön eller?"  =)

Annorlunda Kungaläger 15-18/6
jag ´var ledare på det här lägret, det började inte bra så jag trodde jag skulle få det jobbigt med en av små tjejerna men jag pratade lite hyffs med henne om att man inte skulle göra som hon hade gjort och hon blev NÄSTAN hur gullig som helst. Lägret blev väldigt bra, det var jätte roligt och jag hoppas att jag kan vara med som ledare nästa år igen.

19-22/6 inskolning på Attmarhem
jag hade inskolning på attmarhem där jag ska senare sommarjobba, det gick väldigt bra. det är ganska lättsamt och inte direkt ett jobb i min smak med det funkar ändå. ska bli roligt att få jobba och tjäna lite pengar.

det är i korta drag det som har hänt hittills på mitt sommarlov, det lär nog hända en massa mer roliga grejor hoppas jag. den senaste veckan har jag hjälpt min mor på bänkås med Kafét men det har ju varit ganska dåligt väder så det har ju inte varit så mycket folk som har kommit och handlat. 

jag som lovade mig själv att jag skulle träna som vanligt när sommaren kommer, men jag har blivit väligt lat och inte alls tränat som jag brukar på 4 VECKOR!!!! aja, jag måste sätta igång nu. ta foten ur arslet liksom.

nu ska jag kila iväg och göra färdigt kakan jag har bakat..=P
-Fred&Kärlek!
~Du är underbar~ 
"Don't be a strandger!"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0