pa plats i SrilLanka sen nagra dagar tillbaka!

tjo,tjena. hallo!
alla som laser detta i kalla sverige.
resan hit gick ganska bra, fast den var lang. jag sov den mesta tiden och flygmaten ar ju inte speciellt
god, det vet ju ni alla som har flygit nagon gang. vadret har ar valdigt varmt och klibbigt/soligt. kanns verkligen som att vara pa semester, jag har aldrig varit har utan att ha packat schema.

det som har hant under de dagarna har ar i korta drag:
tisdag:
vi kom hit, akte bil och sedan sov jag lite.

onsdag:
vi sov till tolv, sedan at vi frukost/lunch och akte och shoppade lite. jag hittade ett par grymt snygga skor.=)

torsdag:
jjag skulle ha traffat farmor idag men det blev inte sa, istallet akte vi och badade vid FORT, vid fyren. vattnet var kallt med det var skont, botten var fylld av lera pa vissa stallen sa det var lite obehagligt att ga, plus att det var en massa korallbitar over allt. men jag ar inte den som klagar nar jag far bada i indiska oceanen.

idag, har vi inte gjort sa mycket, var till grannen och sarah och Gayan pratade i evigheter med dom, lite jjobbigt att bara sitta dar nar men inte kan prata sjalv, men det gick ju bra enda.

tankte att jag skulle ladda upp lite bilder men nissen pa detta internetcafe hjalpte mig med att lagga in de pa servern(?) men sedan blev jag sa ivrig att msn funkade att jag hade for mycket programm pa sa det blev overbelastat och bilderna forsvann. vill inte fraga om hjalp igen, lite mongo.

aja, jag skriver mer om nagon dag. I have the time of my life!
saknar er alla hemma, onskar att ni var har.

mamma o pappa,syskon, hundar jag alskar er och saknar er.
/er mariah foralltid.

och ni alla, ha det bast.

fred och karlek(karlek till alla)

over and out fran Srilanka.


Kommentarer
Chris Gammeddehewa

Hej Lillan
Vi hoppas att ni har det bra i värmen. Vi saknar dig/er. Älskar dig/er.
Mor och Far

2006-07-25 @ 01:21:34
URL: http://www.gammeddehewa.addr.com/juli.htm


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0