sista dagen på lovet..

påsklovet börjar lida mot sitt slut...
jag har egentligen inte gjort något speciellt, mest tagit det lungt och ätit.
gjorde en visit till paradisbadet, vilket var helt underbart roligt... fast vi blev lite möra i kroppen och några blåmärken på benen. har börjat må så där dåligt som jag jämt gör när jag inte har tränat... fast det är skönt när skolan börjar igen på ett sett, för då blir träningen som vanligt igen.

känner mig jätte stressad inför sommarlovet, jag måste ha sommarjobb, jag bara måste!
jag vill liksom inte snylta på mamma o pappa hela sommaren, och jag vill ju inte att de ska behöva betala hela min biljett till farmor... åh, vad jag längtar! har inte träffat alla där på snart 3år. ingen förstår hur mycket man saknar några om man inte är i samma situation själv. många kan ju lösa det genom att hälsa på varandra ofta, men om det är ett sådant här avstånd är det ju svårt.

min syster Sarah har kommit hem, sedan jag skrev här sist. det är helt underbart att träffa någon som man har saknat i ett halv år. hon är den bästa som finns trots att hon säger saker om sig själv som inte är sant. hon är den finaste som finns! jag är så tacksam till mina föräldrar att jag har så underbara syskon <3

såg en bra film igår förövrigt, skicka vidare hette den. den hade ett så fint budskap, att om alla gör varsin god gärning så kommer världen att se mycket bättre ut. och det håller jag med om, och om det är någon som läser detta så tycker jag att den ska gå ut och göra en god gärning. för det är upp till oss alla som lever på jorden att se till att världen blir bättre än vad den är idag.

fred och kärlek till alla

med de orden vill jag tacka för mig, och kom ihåg att:
 "allt vad ni vill att andra ska göra för er, det ska ni också göra för dem"
-
 den gylleneregeln




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0